Träning nr 1

    2009-11-07 / 21:08:00 Publicerat i Dans - Träning  
Imorgon 09.23 tar jag tåget till lund från kristianstad för träning till tjejmässan. Sedan blir det träning varje dag tills nästa lördag. Det blir hektiska veckor nu. Revyn, Tjejmässan, uppdansning i modernt och all teori som jag totalt glömt bort :O Imorgon är det även sista föreställningen för Smultron. Men det blir kul med alla uppträdanden :) Vill verkligen vara med på tjejmässan så det blir hur kul som helst. Är bara rädd att jag ska satsa för hårt på allt och slita ut mig själv... Man hinner liksom inte ta det lugnt..

Ska ta vara på denna lugna lördagskväll nu och göra te (plugga?) och vila!

Bild på mig och min kära vän Matildas hund Molly, kom nyss därifrån :)



PUSS

Kommentarer
Postat av: Terese

Vi får väl se hur stark jag är under och efter begravningen.

Visst har jag vänner , men jag har ingen familj här i jönköping längre.. :/ Många kramar !!

2009-11-08 @ 02:21:21
URL: http://teszy.blogg.se/
Postat av: matilda

goddag:)

2009-11-09 @ 17:00:12
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0