19 dagar

    2012-01-21 / 22:48:34 Publicerat i Min vardag -Tänkvärt  
Höga ambitioner, på gott och ont. Rädslan för att misslyckas finns såklart när jag kastar mig ut i världen och in i något helt nytt, långt borta. Modig eller alldeles för impulsiv? Vad det än är är jag säker på att erfarenheten kommer leda mig på en bättre väg om det inte känns bra. Och om det känns bra har jag vågat och det har lett till något som passar mig, något jag trivs med. Man måste chansa i livet och jag är för nyfiken på världen för att stanna. Jag tror och hoppas att detta är det rätta för mig och jag går in för det helhjärtat och med öppet sinne för vad jag ställs inför. Det svåra är att ta det första steget. Snart tar jag det. Om 19 dagar.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0